Головне меню

До уваги платників

З 01.01.2020 р. введено в дію нові рахунки для зарахування податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів. Зарахування платежів на ці рахунки розпочалося з 03.01.2020 р.

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації (рахунки)

Плата за надання інших адміністративних послуг РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ / ПЕРЕБУВАННЯ (рахунки)


Відділ державної реєстрації Виноградівської міської ради

90300 Закарпатська область, м. Виноградів, пл. Миру, буд.5, каб. №114

Графік роботи: 8.00-17.00 к.ч., обідня перерва 12.00-13.00, державна реєстрація здійснюється та видаються документи з 8.00-15.00, крім суботи,  неділі та святкових днів.

Тел.:  2-62-11

Електронний адрес:  reestrrada@ukr.net

Офіційний сайт Виноградівської міської ради: http://rada.vynogradiv.com.ua


 

Додаток 

до рішення виконавчого комітету

Виноградівської міської ради

від 24.07.2018 №122

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації створення юридичної особи
(крім громадського формування)

ФОРМА 1

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)                                      

ФОРМА 3

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)

ФОРМА 2

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

ФОРМА 2

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи
(крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

 Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

 Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії

з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) 

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті

її реорганізації (крім громадського формування)

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 4

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 5

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

ФОРМА 6

Безоплатно


 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем

ФОРМА 10

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ФОРМА 13

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ФОРМА 11

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

ФОРМА 12

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ЗАПИТ на витяг

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК БЕЗХАЗЯЙНОГО НЕРУХОМОГО МАЙНА

Безоплатно

 


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗАПИСУ ПРО СКАСУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ З ДОПУЩЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ З ВИНИ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА

Безоплатно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ З ДОПУЩЕННЯМ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ НЕ З ВИНИ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА

Платно


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ІНШОГО РЕЧОВОГО ПРАВА НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ОБТЯЖЕННЯ ПРАВА НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Платно (за виключенням суб’єктів, передбачених ч.8 ст.34  Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»)


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАПИСІВ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЗМІНОЮ ВІДОМОСТЕЙ ПРО НЕРУХОМЕ МАЙНО, ПРАВО ВЛАСНОСТІ ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ІНШІ РЕЧОВІ ПРАВА ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ОБТЯЖЕННЯ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА СУБ’ЄКТА ЦИХ ПРАВ, ЩО МІСТЯТЬСЯ У ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ЯКІ НЕ ПОВ’ЯЗАНІ З ПРОВЕДЕННЯМ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ

Платно


Відділ реєстрації місця проживання Виноградівської міської ради

90300 Закарпатська область, м.Виноградів, пл. Миру,5, каб. №104

Графік роботи: 8.00-17.00 к.ч., обідня перерва 12.00-13.00, державна реєстрація здійснюється та видаються довідки з 8.00-15.00, крім суботи,  неділі та святкових днів.

Тел.:  2-60-25

Електронний адрес: sektormp@ukr.net

Офіційний сайт Виноградівської міської ради: https://rada.vynogradiv.com.ua

 

Рішення виконавчого комітету №37 від 25.02.2020 р. “Про  приведення у відповідність до норм діючого законодавства документації відділу реєстрації місця проживання Виноградівської міської ради”

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Виноградівської міської

ради від «25»02.2020р. №37

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ / ПЕРЕБУВАННЯ

                                           (назва адміністративної послуги)

 

Відділ реєстрації місця проживання  Виноградівської міської ради       

                                             

Інформація про субєкта надання адміністративної послуги

1. Місцезнаходження

виконавчого органу місцевого самоврядування

90300 Закарпатська область, м.Виноградів, площа Миру,5
2. Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування 8.00-17.00, обідня перерва 12.00-13.00, реєстрація здійснюється та видаються довідки з 8.00-15.00
3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та вебсайт виконавчого органу місцевого самоврядування Електронний адрес : sektormp@ukr.net

https://rada.vynogradiv.com.ua

(03143)2-60-25

Нормативні акти, якими регламентується порядок

та умови надання адміністративної послуги

4. Закони України Закон України від 11.12.2003 № 1382-ІV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Закон України від 21.05.1997 р. №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні».

Закон України від 10.12.2015 р. №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».

Закон України від 06.09.2012 р. №5203-VI «Про адміністративні послуги».

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

5. Акти Кабінету Міністрів України    Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру»,

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини»

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 №1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «check»»

6. Акти центральних органів

виконавчої влади України

  Наказ МВС від 16.08.2016 року №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.08.2016 року за №1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 року №573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.01.2018 року за №77/31529

7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Положення про відділ реєстрації місця проживання  Виноградівської міської ради, затверджене рішенням сесії  Виноградівської міської ради №323 від 22.06.2017 року.

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги         Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законному порядку, за встановленою формою.
9. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги Реєстрація місця проживання

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1. Заяву за формами, наведеними відповідно у додатках 6, 7 або 8 до Правил реєстрації місця проживання;

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання  (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Документ, до якого вносяться відомості про місце перебування (довідка про звернення за захистом в Україні);

3. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку);

4. Квитанцію про сплату адміністративного збору або роздруковану квитанцію з використанням програмного продукту “check” або інформацію (реквізити платежу) про сплату адміністративного збору в будь-якій формі* (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця  проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).

У разі здійснення реєстрації місця проживання  новонародженої дитини або реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”, сплата адміністративного збору фіксується в інформаційно-телекомунікаційній системі органу реєстрації, через яку подавалася заява в електронній формі.

5. Документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника / співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання  (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків / одного з батьків або законного представника / представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою, згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації – довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації  місця проживання (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

 

6. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

 

7. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання за  формою згідно з  додатком 11 до  Правил реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

 

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява  подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків за письмової згоди другого з батьків у  присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини або реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”, здійснюється виключно на підставі відомостей, отриманих в порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром актів цивільного стану громадян.

Місце проживання дитини віком до 14 років, відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”,  може бути зареєстровано за заявою батьків чи одного з них, поданою в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису через інформаційно-телекомунікаційну систему органу реєстрації, яка забезпечує функціонування реєстру територіальної громади.

Реєстрація місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі здійснюється виключно за умови, що така реєстрація здійснюється за наявним у реєстрі територіальної громади зареєстрованим місцем проживання батьків чи одного з них.

Реєстрація місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі здійснюється виключно на підставі заяви, поданої в електронній формі, без подання інших документів, визначених Правилами реєстрації місця проживання.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами згода батьків на реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується їх кваліфікованими електронними підписами або засвідчується кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.

Відомості щодо прізвища, імені, по батькові (за наявності) дитини, батьків чи одного з них, номера та серії свідоцтва про народження дитини, зазначені в заяві, перевіряються на відповідність даним Державного реєстру актів цивільного стану громадян  через інформаційно-телекомунікаційну систему ДМС.

Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.

Зняття з реєстрації місця проживання

Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає заяву за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання.

У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

– рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

– свідоцтва про смерть;

– повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

– інших документів, які свідчать про припинення:

підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання на підставах, визначених в абзацах восьмому та дев’ятому цього пункту, здійснюється за клопотанням уповноваженої особи спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

Разом із заявою особа подає:

– документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (якщо дитина не досягла 16 років не оформила паспорт громадянина України – подається її свідоцтво про народження;

– квитанцію про сплату адміністративного збору або роздруковану квитанцію з використанням програмного продукту “check” або інформацію (реквізити платежу) про сплату адміністративного збору в будь-якій формі*;

– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

– документ, що посвідчує особу представника;

– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з вибуттям особи на постійне проживання за кордон здійснюється на підставі наданого такій особі територіальним органом ДМС або закордонною дипломатичною установою України відповідного повідомлення, зокрема – про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні, яке особа або її представник подає разом із відповідною заявою.

 

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги          Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно – територіальну одиницю.
11. Платність надання адміністративної послуги         Адміністративна послуга є платною.

 

11.1 Нормативно-правові акти, на підставі яких  стягується плата        Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»        Закон України «Про надання адміністративних послуг»         Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»
11.2 Розмір та порядок внесення плати за  адміністративну послугу               За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:       у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку – 13 грн 60 коп*** (розмір 0,0085 від величини мінімальної заробітної плати1);         у разі звернення особи з порушенням встановленого вказаним Законом строку – 40 грн 80 коп*** (розмір 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати1).         У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.1Відповідно до пункту 4 розділу ІІ “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 06.12.2016 р. №1774-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, мінімальна заробітна плата, після набрання чинності вказаним Законом, не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.1До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг, вона застосовується у розмірі – 1600 гривень.
11.3 Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу Одержувач: УК у Виногр. р/м

Виноградів/22012500

Код: ЄДРПОУ 37713243

Рахунок UA 488999980334109879000007058

Банк  одержувача: ГУ ДКСУ у Закарпатській області

МФО 899998

Призначення платежу Плата за надання інших адміністративних послуг; 22012500

 

12. Строк надання адміністративної послуги      У день безпосереднього  звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.

У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини в електронній формі відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”, адміністративна послуга надається в день подання особою документів або не пізніше наступного робочого дня, у разі їх отримання поза робочим часом органу реєстрації.

13. Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги 1.      Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання ( тому числі. у разі непідтвердження за допомогою програмного продукту “check” інформації про сплату адміністративного збору**);

2.      Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3.      Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

 

Рішення про відмову в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

Рішення про відмову в реєстрації місця проживання з підстави неподання необхідних документів не може бути прийнято у разі проведення державної реєстрації місця проживання новонародженої дитини відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”.

14. Результат надання адміністративної послуги         Внесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Відомості про реєстрацію місця перебування – до довідки про звернення за  захистом в Україні.

Відомості про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1994 року) – шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1 до Правил реєстрації місця проживання, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2 до вказаних Правил;

у формі картки (зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру.

У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або  зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

15. Способи отримання відповіді (результату)         Звернення до органу реєстрації ( у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

Про факт реєстрації місця проживання за заявою, поданою в електронній формі відповідно до “Порядку надання комплексної послуги “єМалятко”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини”, орган реєстрації, у день внесення відповідної інформації до реєстру територіальної громади, надсилає повідомлення заявнику за допомогою електронних засобів комунікації (смс-повідомлення, електронна пошта, інші засоби зв’язку).

16. Примітка         У разі проживання особи без реєстрації місця проживання до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція –  попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Розгляд справ про адміністративні   правопорушення  і   накладення   адміністративних стягнень покладено на виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад.

Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 цього Кодексу (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг) мають право адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

* У разі подання особою або її представником інформації (реквізитів проведеного платежу) про сплату адміністративного збору в будь-якій формі, за якою може бути перевірено факт оплати із використанням програмного продукту “check”, реквізити платежу (код квитанції) вносяться до графи “Службові відмітки” Заяви про реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання, а квитанція про сплату адміністративного збору роздруковується відповідальним працівником органу реєстрації / центру надання адміністративних послуг за допомогою програмного продукту “check”.

Інформація (код квитанції) про сплату адміністративного збору (без надання документу, який підтверджує сплату) надається заявником тільки у разі наявності у працівника органу реєстрації / центру надання адміністративних послуг технічної можливості здійснити роздруківку квитанції за допомогою програмного продукту “check” під час прийому документів.

** Відмова заявнику в прийнятті документів надається у разі непідтвердження працівником органу реєстрації / центру надання адміністративних послуг за допомогою програмного продукту “check” інформації про сплату адміністративного збору, яку надав заявник під час подання документів (перевіряється у разі подання заявником коду квитанції).

***  Оплата адміністративної послуги допускається з заокругленням суми адміністративного збору до цілого значення в більшу сторону (наприклад – 14 грн та 41 грн), при цьому заявник робить на квитанції помітку – “З переплатою згідний (-на)”, та ставить особистий підпис.

 


Додаток 6
до Правил

                                                          Органу реєстрації

_______________________________

(найменування органу реєстрації)                      __________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові особи (представника),

_________________________________________________________________

            дата і місце народження, громадянство/підданство)

 

ЗАЯВА
про реєстрацію місця проживання

Прошу  зареєструвати  моє  місце  проживання/місце  проживання особи, чиї інтереси я представляю (необхідне підкреслити)

прізвище_____________________________________________________

ім’я ________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

за адресою ___________________________________________________

(адреса житла або адреса (місцезнаходження) спеціалізованої соціальної

_________________________________________________________________
установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або військової частини, за

_________________________________________________________________

якою реєструється місце проживання)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання особи _________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_________________________________________________________________

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ___________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_________________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

 

_____  _______________  20 __ р.                   ___________________

(підпис)

До заяви додаю: квитанцію про сплату адміністративного збору.

Підстава для реєстрації місця проживання особи — документи, що підтверджують (необхідне заповнити)

  1. Право на проживання в житлі (заповнюється при реєстрації за адресою житла) ___________________________________________________

(ордер, свідоцтво про право власності, договір найму
(піднайму, оренди), або інші документи)

  1. Згода власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання особи у разі відсутності документів, що підтверджують право на проживання
    в житлі __________________________________________________________
    (згоден/не згоден)

_________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові, підпис особи/осіб, що надає/надають згоду, вид документа,

_________________________________________________________________

що засвідчує особу, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_____ ___________ 20 ___ р.

  1. Перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (заповнюється у разі реєстрації за адресою відповідної установи/закладу)

_________________________________________________________________

(посвідчення про взяття особи на облік у закладі або установі,

_________________________________________________________________

довідка про прийняття на обслуговування, реквізити)

  1. Проходження служби у військовій частині (заповнюється при реєстрації за адресою військової частини) _____________________________

(реквізити довідки, виданої

_________________________________________________________________
командиром військової частини)

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив ________________________________________________________

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

МП                   _____ ___________ 20 ___ р.

 

У реєстрації місця проживання відмовлено _____ __________ 20 ___ р. _________________________________________________________________                                                                                                                     (найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та
ініціали працівника, що прийняв рішення)

_________________________________________________________________

(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

_________________________________________________________________
Місце проживання зареєстровано  _____ _____________ 20 ___ р. _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали
працівника, що здійснив реєстрацію)

 


Додаток 6
до Правил

     Органу реєстрації

___________________________________

(найменування  органу реєстрації)

___________________________________

___________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові особи (представника),

___________________________________

 дата і місце народження, громадянство/підданство)

ЗАЯВА
про зняття з реєстрації місця проживання

Прошу зняти з реєстрації місце проживання моє/моєї малолітньої дитини/особи, чиї інтереси я представляю (необхідне підкреслити)

прізвище_____________________________________________________

ім’я _________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

у зв’язку з вибуттям:

за адресою ___________________________________________________

(адреса майбутнього місця проживання або адреса (місцезнаходження)

_____________________________________________________________

спеціалізованої соціальної установи,  закладу соціального обслуговування та соціального

_____________________________________________________________

захисту або військової частини, за якою буде зареєстровано  місце проживання особи)

на постійне проживання до ________________________________________________

(назва країни)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання особи _________________________________________________

(назва, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав)

_____________________________________________________________________________________

Свідоцтво про народження (подається у разі реєстрації місця проживання дітей до 16 років) ______________________________________

(серія, номер, дата видачі,

_____________________________________________________________________________________

найменування органу, який його видав)

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ____________________________________________________

(назва, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_____________________________________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

_____ ________________ 20 __ р.                    ___________________

(підпис)

 

 

Я, _____________________________, який є законним представником

(прізвище, ім’я та по батькові)

____________________________________, даю згоду на зняття з реєстрації

(прізвище, ім’я та по батькові особи)

місця її проживання (за наявності в особи двох або більше законних представників зняття з реєстрації здійснюється за згодою інших представників).

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив ________________________________________________________

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

 

МП                 _____ ___________ 20 ___ р.

 

У знятті з реєстрації місця проживання відмовлено___ ______ 20 __ р. _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та _________________________________________________________________

ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

_________________________________________________________________
(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

 

Місце проживання знято з реєстрації  _____ __________ 20 ___ р.  _________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище _________________________________________________________________
та ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

__________

* Для осіб, яким оформлено паспорт громадянина України чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон засобами Єдиного державного демографічного реєстру.


Додаток 7
до Правил

Органу реєстрації

__________________________________

(найменування органу реєстрації)

__________________________________

__________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові представника, дата

__________________________________

і місце народження, громадянство/підданство)

ЗАЯВА
про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини

Прошу зареєструвати місце проживання малолітньої дитини

прізвище_____________________________________________________

ім’я _________________________________________________________

по батькові ___________________________________________________

дата і місце народження ________________________________________

громадянство/підданство _______________________________________

за адресою ___________________________________________________

(адреса житла або адреса (місцезнаходження) спеціалізованої соціальної

____________________________________________________________

установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або військової частини,
____________________________________________________________

за якою реєструється місце проживання)

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі* _________________________________________________________

Свідоцтво про народження (подається при реєстрації місця проживання дітей до 16 років) _____________________________________________

(серія, номер, дата видачі, найменування органу,

_____________________________________________________________

який його видав)

Документ, що посвідчує особу законного представника/представника за довіреністю ___________________________________________________

(вид, серія, номер, дата видачі, найменування органу, який його видав,

_____________________________________________________________

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі*)

____________________________________________________________

 

_____  ________________ 20 __ р.   ___________________

(підпис)

До заяви додаю: квитанцію про сплату адміністративного збору.

 

Підстава для реєстрації місця проживання малолітньої дитини — документи, що підтверджують (необхідне заповнити)

  1. Право на проживання в житлі (зазначені документи подаються в разі реєстрації малолітньої дитини не за адресою батьків/законних представників) ____________________________________________________

(вид документа, що посвідчує особу, серія, номер, дата видачі,

________________________________________________________________

найменування органу, який його видав)

  1. Перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (заповнюється у разі реєстрації за адресою відповідної установи/закладу)

_________________________________________________________________
(реквізити документів, що підтверджують право на перебування у спеціалізованій соціальній

________________________________________________________________

установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту)

Я, ___________________________________________, який є законним

(прізвище, ім’я та по батькові)

представником

____________________________________, даю згоду на реєстрацію місця

(прізвище, ім’я та по батькові особи)

її проживання (за наявності в особи двох або більше законних представників реєстрація місця проживання здійснюється за згодою інших законних представників).

Службові відмітки

Заяву прийняв, наявність та правильність необхідних документів перевірив

________________________________________________________________                                                                                            

(посада, підпис, прізвище та ініціали особи, що прийняла документи)

МП  _____ ___________ 20 ___ р.

 

У реєстрації місця проживання відмовлено _____ __________ 20 __ р. ________________________________________________________________

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали працівника,
________________________________________________________________

що прийняв рішення)
________________________________________________________________

(зазначаються підстави, визначені пунктом 11 Правил реєстрації місця проживання)

 

Місце проживання зареєстровано _____ ___________ 20 ___ р.

__________________________________________________________________________  

(найменування органу реєстрації, посада, підпис, прізвище та ініціали працівника, що здійснив реєстрацію)

 

* Для осіб, яким оформлено паспорт громадянина України чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон засобами Єдиного державного демографічного реєстру.

_________________________________________________________________________

Заява про реєстрацію

Заява про зняття з реєстрації місця проживання

Заява про реєстрацію малолітньої дитини

 

 

Урядові сайти